يمين فى يمين

يمين فى يمين
لو قولت يمين فى يمين اكيد هتلاقو قـــــــــلب حزين مرسوم على البيبان وهوا دا العنوان 5شارع الحب المستحيل على اليمين المكتبة هتلاقو الكتب مترتبة افتحو وشوفو الى جرا فوق السطور المتسطرة

يمين فى يمين

اولها هتلاقو ارق طيبة وعنوانها امى الحبيبة



تانيها هتلاقو الى حلمت بيها وفلبى حبها



وتالتها هتلاقو اعز صاحب ليا



والوحيد الى غدر بيا

صحبتو لقيتو كجرد صديق

سابنى وبعنى فى اول طريق


ولما مشيت طريقى ولقيت بر الامان



راجع يبكى ليا وعامل برىء



تانيها هتلاقو الى حلمت بيها



وقلبى حبها



وراجع مشتاق اليها



يالى اخدتها



ومن قلبى بقولها الله يسهلها



وسأبقى دوما عاليا



وسيبقى قلمى باقيا



وسأظل بنفسى راضيا



الأربعاء، 10 نوفمبر 2010

افريل ليفن باموت فيها






معرفش ان كان دا صح ولا غلط بس كل الى انا بحبو بحاول على قد ما اقدر احتفظ بية على مدونتى






على فكرة انا باموت فى الاغنية دى





اسمعوها وقولولى اية رأيكم بصراحة لو غلط انى اسمع الاغانى دى





انا عايز رأيكم بردو





الاغنية دى اسمها save my live





يعنى تعمل اية لو لقيت حد انقذ حياتك فجأة وتلاقى نفسك بتموت فية



هناك 9 تعليقات:

يمين فى يمين يقول...

ياريت رأيك بكل صراحة

ودى واحترامى لكل اصحابى

اقدم عاصمه فى الحب يقول...

السلام عليكم

طيب والنبى ينفع ...؟!
والنبى ده اسمه كلام ...؟!
يا ابن الايه يا لعيب
.
avril lavigne

بحبها جدا وانت عارف
بس مفاجأه حلوه
.
طالما افريل ليفن يبقى ماشى
.
هات اللى عندك
علشان انا متشوق للى عندك
واى حاجه جايه من عندك
حلوه بس علشان من عندك

وكله بالحب :)

يمين فى يمين يقول...

اكيد ياحمد عجبتك علاشان انت حبيبى

على فكرة انا بكون مبسوط جدا لما بلائيك من اول التعليقات عندى انت

وكام حد كدا عزاز اوى عليا

شكرا على التعليق

وتحيايتى الى محترف تحريق عقول القارئين


صديقى الدود احمد طلعت

ساسو يقول...

جميل جدا يا احمد
انا قولتلك كل اللي تجيبه جميل ولذيذ
بجد زوقك عالي الي ابعد الحدود
واحساسك حلو كتير

2alam_Rosas يقول...

وااو دة انت اخترت فنانة هايلة
انت دايما كدة بتقع مع الناس الجامدة
مرة مصطفى كامل ومرة افريل
بصراحة زوقك عالى جدااا
والاغنية كمان
بس يعنى كلنا بنحب ناس من الفنانين بس مش للدرجة دى

~ISLAM~ يقول...

يا سيدى يا سيدى
اولا انا بحب افريل لافين جدا
ثانيا انا اسف انى بقالى فتره مش متواجد عندك وده مكنش بيدى والله
ثالثا انا اسمى اسلام وبردو اعرف الانسان الجميل عمرو يسرى بس مش انا هو
رابعا بكرر اعتذارى وبرسل تحياتى لقلمك الجميل

يمين فى يمين يقول...

ساسو الجميلة

بشكر امبراطورة الخيال الحزين

على التعليق الجميل دا

و على فكرة انا قرأت الموضوع الاخر


وجامد جدا

واحساسو عالى يا ساسو


يعنى مش غريب يوكن التعليق الجميل دا


من انسانة جميلة

ودى واحترامى الى امبراطورة الخيال الحزين

يمين فى يمين يقول...

florieda

حقيقى انا بحترم صراحتك على البوست دا

وبشكرك جدا على المتابعة


وانتى حقيقى مدوونة جميلة


وكلامك اجد


ودى واحترامى الى فلوريدا الجميلة

يمين فى يمين يقول...

حبيبى عمرو الى طلع هوا اسلام

يعنى من تانى حبيبى اسلام

انا الى بتأسفلك على الخطأ الظريف دا


ومش تتأسف ولا حاجة

يكفى زيارتك ليا


تحياتى ليك


ودى واحترامى