يمين فى يمين

يمين فى يمين
لو قولت يمين فى يمين اكيد هتلاقو قـــــــــلب حزين مرسوم على البيبان وهوا دا العنوان 5شارع الحب المستحيل على اليمين المكتبة هتلاقو الكتب مترتبة افتحو وشوفو الى جرا فوق السطور المتسطرة

يمين فى يمين

اولها هتلاقو ارق طيبة وعنوانها امى الحبيبة



تانيها هتلاقو الى حلمت بيها وفلبى حبها



وتالتها هتلاقو اعز صاحب ليا



والوحيد الى غدر بيا

صحبتو لقيتو كجرد صديق

سابنى وبعنى فى اول طريق


ولما مشيت طريقى ولقيت بر الامان



راجع يبكى ليا وعامل برىء



تانيها هتلاقو الى حلمت بيها



وقلبى حبها



وراجع مشتاق اليها



يالى اخدتها



ومن قلبى بقولها الله يسهلها



وسأبقى دوما عاليا



وسيبقى قلمى باقيا



وسأظل بنفسى راضيا



الثلاثاء، 26 أكتوبر 2010

الوقت فــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــات

الوقت فــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــات






ماالوقت فات ومن زمان





والقــــــــــــــــــــــــلب مـــــــــــــــــــــــات





ماالقلب مات بعد اما خان





والزكــــــــــــــــــــــــــــــــــــريات






انساها خلاص وانسى الى كان







(بعد اما عشنا سنين نحلم سوا احلام كتير )




تجـــــــــــــــــــــــــــــــــرج تخـــــــــــــــــــــــون ؟؟؟؟





(ايام كان بنا عشرة وحب بضمير)




حبـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــك يهــــــــــــــــــــــــون؟؟؟؟؟؟؟







(دا ساعات كان حبنا يتقال علية مالهوش مثيل)





وحــــــــــــــــــــــــــــــب بجنــــــــــــــــــــــــــــــــــــون !!!!!!





اتارينى عايش وهم وعود مالهاش وجود



ظلمتنى وظلمك خلاص عدا الحدود




بانت خلاص حقيقتك معايا




( وبانت كمان كل الوعود)





جارح وخاين والخيانة فى دمك



وظلمت لية حبى الى كان جمبك



انا مايهمنيش حبك وميهمنيش قلبك




كل الى عايز اعرفو


(جرحت لية قلبى الى عاش شايل همك)





يعنى جنايتى ان حكايتى كانت مبنيا على الاخلاص




كام سنة بخلص انا وانت تخون يا اعز الناس




قربتنى لية ؟؟؟؟؟؟



( علاشان تجرح فيا )




سقتنى العذاب!!!




(بالحب والحنية)





انسان وليد




( الغدر والانانية )





مايهمنيش قلبك وميهمنيش حبك كل الى عايز اعرفو




(غدرت لية بيا)

هناك 4 تعليقات:

2alam_Rosas يقول...

الوقت بيفوت ويعدي على حاجات كتبرة أوى
دايما بنندم على حاجات بعد فوات الاوان
بس لو كنا ضيعنا وقت من عمرنا فى شئ يبقى بلاش نضيع الى باقي من عمرنا فى الندم على الشئ دة

يمين فى يمين يقول...

florieda

تحياتى ليكى


بشكرك جدا على التعليق

لكن انا ليا تعليق على تعليقق

ان انا مش بندم فى حاجة على الموضوع دا

انا اوقات كتير بكتب على انا ببقى حاسس بية والى ساعات مش بكون عايشة بس حد تانى عايش القصة دى


والحاجة التانية ان انا مش ندمان

فلوريدا ودى واحترامى

ساسو يقول...

اقولك ايه بس يا احمد
بجد انا عاجزه عن وصفك

كلماتك ملهاش مثيل
احساسك صادق جميل
انت بجد فنان
وكتاباتك هي الدليل

Admin يقول...

جميل اوى يا احمد الكلام ده
انت واد فنان وحساس