يمين فى يمين

يمين فى يمين
لو قولت يمين فى يمين اكيد هتلاقو قـــــــــلب حزين مرسوم على البيبان وهوا دا العنوان 5شارع الحب المستحيل على اليمين المكتبة هتلاقو الكتب مترتبة افتحو وشوفو الى جرا فوق السطور المتسطرة

يمين فى يمين

اولها هتلاقو ارق طيبة وعنوانها امى الحبيبة



تانيها هتلاقو الى حلمت بيها وفلبى حبها



وتالتها هتلاقو اعز صاحب ليا



والوحيد الى غدر بيا

صحبتو لقيتو كجرد صديق

سابنى وبعنى فى اول طريق


ولما مشيت طريقى ولقيت بر الامان



راجع يبكى ليا وعامل برىء



تانيها هتلاقو الى حلمت بيها



وقلبى حبها



وراجع مشتاق اليها



يالى اخدتها



ومن قلبى بقولها الله يسهلها



وسأبقى دوما عاليا



وسيبقى قلمى باقيا



وسأظل بنفسى راضيا



السبت، 11 سبتمبر 2010

لو كنت مكانى هتعمل اية

حسيت فى الحظة دى على طول
000
تفكيرى مش لاقى اى حلول
000
قررت انى اكتب واحكى واقول
000
00
0
عن اكبر قلب لقيتو انانى
عيشنى فى وهم بحور وامانى
ويقول على نفسو دايما مظلوم
ويخليك انت الجانى
وهتعمل اية لو كنت مكانى
لو كنت مكانى 000000
هتعمل اية00000؟
لما يكون جرحك بادية 0000000
ويوعد وعد ويخلف بية
ولو كنت مكانى هتعمل اية ؟
000000000000
00000
0
لما يعيش وميديش
00
0
ولما بيوعد مابيوفيش
00
0
وياريتو عاشرنى ومعرفنيش
00
0
انا عن نفسى 000000 مايلزمنيش
00
0
هبعد عنو وارفض منو اى كلام
00
0
همشى واسيبو لنفسو وروحو وللايام
00
0
مش بعد دا كلو ابقى علية 000
000ولو كنت مكانى هتعمل اية

هناك 8 تعليقات:

ساسو يقول...

قرارك جميل
اللي ميقدرش قلب حبيبه
ويبقي مش عارف يصونه ويحافظ عليه
يبقي ميستاهلش لحظه تفكير

تسلم ايديك يا امير الشعراء

~ISLAM~ يقول...

هعمل زيك كده بالظبط
واقول ميلزمنيش
تحياتى ليك

ساسو يقول...

فينك يا نجم النجوم
وفين جديدك
يارب تكون بخير

أتنين حبيبين يقول...

الله عليك


يا جامد

بعد مبسوطه انى عرفتك
وكلمتك
ربنا يديم الود

سلامى لاحمد حبيبى الغالى

ابقا طمنى عليك

ساسو يقول...

مالك يا صديقي
يارب تكون في احسن الاحوال
ويكون المانع خير

غير معرف يقول...

بجد وحشتنا قوى عارف احنا مين (ريكاااااااااا؟؟روووووودى)

يمين فى يمين يقول...

بجد انا بشكركم كلكم

وبجد انا سعيد ان عندى اصدقاء كويسين قوى كدا

وصدقونى كام غصب عنى التاخير

كنت فى الشغل فى العين السخنة

ومقدرتش ادون

بجد كلكم وحشتونى

Dr/ walaa salah يقول...

لو كنت مكانك كنت مشيت

هربت منه ونسيت

واحافظ على حبي وحناني

ولا اقبل منه جرح تاني


كلماتك جميله ومدونتك رقيقه جداً