يمين فى يمين

يمين فى يمين
لو قولت يمين فى يمين اكيد هتلاقو قـــــــــلب حزين مرسوم على البيبان وهوا دا العنوان 5شارع الحب المستحيل على اليمين المكتبة هتلاقو الكتب مترتبة افتحو وشوفو الى جرا فوق السطور المتسطرة

يمين فى يمين

اولها هتلاقو ارق طيبة وعنوانها امى الحبيبة



تانيها هتلاقو الى حلمت بيها وفلبى حبها



وتالتها هتلاقو اعز صاحب ليا



والوحيد الى غدر بيا

صحبتو لقيتو كجرد صديق

سابنى وبعنى فى اول طريق


ولما مشيت طريقى ولقيت بر الامان



راجع يبكى ليا وعامل برىء



تانيها هتلاقو الى حلمت بيها



وقلبى حبها



وراجع مشتاق اليها



يالى اخدتها



ومن قلبى بقولها الله يسهلها



وسأبقى دوما عاليا



وسيبقى قلمى باقيا



وسأظل بنفسى راضيا



الأربعاء، 8 سبتمبر 2010

وانا من هنا

وانا من هنا
0
0
0
من المكان الى اتولد فى حبنا
0
0
0
ببعت تحية بتخصنا انتاوانا
0
0
0
ببعت سلااااااااااااااااام من غير كلاااااااااام
هيفكرك بيا انا
انا الى عشت احلم بقلب صافى وبرىء
وحلمى اتحقق بقلبك الرقيق
قولت لقلبى قولها بقى
وخليك جرىء
بحبك بجد وقلبى اسيرك
وصدقينى مش هقولها لحد غيرك
0
0
احساااااااااااااااااااااااس جميل بحس بية
وانا بين اديكى
وصعب حبيبتى اعشق عيون
غير عنيكى
وصدقينى فى كل كلمة
بقولها ليكى
احساسى بيكى عالى قوى0
0
0
ومديكى الامان
وقلبى لبكى مخلص قوى
0
0
وهينسى الى كان
0
0
دا انا قلبى طيب قوى
0
0
ومحتاج حنان
0
0
ووعدى ليك انى ابقى ليك
0
0
0

هناك 6 تعليقات:

ساسو يقول...

بجد كلماتك تحفه
هو دا معني الفن الحقيقي
تسلم ايديك
ويسلم احساسك

يمين فى يمين يقول...

ساسو متشكر جدا على كلامك الجميل


حقيقى

يشررفنى صدقتك

وانتى الى تسلم ايدك

يمين فى يمين يقول...

ام الخلود


متشكر اوى على المداخلة الطيفة دى


بس على فكرة النهاردا اخرلا يوم فى رمضان


مافيش اصحى يا نايم تانى

كل سنة وانتى طيبة

غير معرف يقول...

ازيك يا احمد وحشتنى قوى يارب تكوون بخير طبعا انت مش هتصدق انى بكتبلك لانك فاكر انى نسيتك اتمنالك التوفيق وبجد الكلام جااامد قوى والصور تحفة ريكااااااااااا

غير معرف يقول...

ريكاااااااااااااا بتمسى عليك يا مصرى بجد انا ريكا

غير معرف يقول...

انا رودى يا مصرى وحشتنى قوى يارب تكون لسة بتزاول الناس كدة ومتغيرتش يارب تكون بخير وسلام لصاحبك باااااى