يمين فى يمين

يمين فى يمين
لو قولت يمين فى يمين اكيد هتلاقو قـــــــــلب حزين مرسوم على البيبان وهوا دا العنوان 5شارع الحب المستحيل على اليمين المكتبة هتلاقو الكتب مترتبة افتحو وشوفو الى جرا فوق السطور المتسطرة

يمين فى يمين

اولها هتلاقو ارق طيبة وعنوانها امى الحبيبة



تانيها هتلاقو الى حلمت بيها وفلبى حبها



وتالتها هتلاقو اعز صاحب ليا



والوحيد الى غدر بيا

صحبتو لقيتو كجرد صديق

سابنى وبعنى فى اول طريق


ولما مشيت طريقى ولقيت بر الامان



راجع يبكى ليا وعامل برىء



تانيها هتلاقو الى حلمت بيها



وقلبى حبها



وراجع مشتاق اليها



يالى اخدتها



ومن قلبى بقولها الله يسهلها



وسأبقى دوما عاليا



وسيبقى قلمى باقيا



وسأظل بنفسى راضيا



الأحد، 7 فبراير 2010

ايو انا اسف


ايوه انا اسف غيبت عليكى
بس انا كنت بفكر فيكى
نزلت اتمشى بعد العصر
سرحت لقتنى هناك على البحر
و لقيت جنيٌه شاقه الميه
انتى الخالق الناطق هى
فضلت احكيلها لحد الفجر
قولت كلام مش اى كلام
وعشنا غرام ولا فى الاحلام
وفجاه قالتى انا مش هى
حبيبتك كانت مستنيه
مش فى الميه
هناك على البر
ايوه انا اسف غيبت عليكى
بس انا كنت بفكر فيكى
.
.
.

هناك تعليقان (2):

محمد التركى يقول...

والله العظيم انت فعلا رومانسى جاااااااااااامد قوى
وبجد بحيك على الكلام الجامد ده
وعلى فكره انت خلتنى افتكرت اغلى حب مر عليا فى حياتى.
وكتير بشوف ادامى واحده واتخيل للحظه انها اللى كنت بحبها
وفجأه القيها مش هى
واقعد جنب البحر واشكيله واحكيله وبرضو ميردش

ياله سبها على الله
ربنا يعوضنا خير

حبى واحترامى وتقديرى,,

يمين فى يمين يقول...

والله ياتركى انت زوقق جميل جدا يس انت احله